これを設定する方法は3つあります。
Thrower
の中に Catcher
Catcher
の中に Thrower
Thrower
そしてCatcher
、この例では別のクラスの内部Test
動作しているGITHUBの例私はデフォルトをオプション3に設定しています。他のものを試すには、Optional
メインにしたいクラスの""コードブロックのコメントを外し、そのクラスをファイル内の${Main-Class}
変数として設定しbuild.xml
ます。
4サイドコードをスローするために必要なもの:
import java.util.*;//import of java.util.event
//Declaration of the event's interface type, OR import of the interface,
//OR declared somewhere else in the package
interface ThrowListener {
public void Catch();
}
/*_____________________________________________________________*/class Thrower {
//list of catchers & corresponding function to add/remove them in the list
List<ThrowListener> listeners = new ArrayList<ThrowListener>();
public void addThrowListener(ThrowListener toAdd){ listeners.add(toAdd); }
//Set of functions that Throw Events.
public void Throw(){ for (ThrowListener hl : listeners) hl.Catch();
System.out.println("Something thrown");
}
////Optional: 2 things to send events to a class that is a member of the current class
. . . go to github link to see this code . . .
}
2クラスからイベントを受け取るためにクラスファイルに必要なもの
/*_______________________________________________________________*/class Catcher
implements ThrowListener {//implement added to class
//Set of @Override functions that Catch Events
@Override public void Catch() {
System.out.println("I caught something!!");
}
////Optional: 2 things to receive events from a class that is a member of the current class
. . . go to github link to see this code . . .
}